WillSmile

After

Publicerad 2012-05-20 20:16:15 i →Dans

Åh herregud säger jag bara! De va SJUUUUUUUKT!!!! :D
Jag var med i alla föreställningarna, de vart sammanlagt 4 st, en i fredags och 3 i lördags. Det var sjukt kul! Men så ortoligt blandade känslor!
Jag var sjukt orolig på fredagen, jag var stensäker på koreografin och förstod inte själv om varför jag var så orolig. Men det gick GOOOOD som jag förstod! Det ända jag gjode fel var att korsa fel hand när vi är på alla 4 på golvet men de gjorde inte så mkt! + hade ganska svårt att slappna av!? MEN det gick GOOOOOD ändå!!!!!!

Sen kom ju sista showen......Jag tränade innan som jag gjorde på dom andra, de gick bra! MEN så kommer man bakom scen..vad hände? jo blackout, PANIK! Jag visste ingenting om vad som kom efter andra 8an, de va heeeelt blankt. Kan va de värsta som har hänt mig
Jag var nära att inte gå på scen för att jag inte visste något. Men jag gjorde det. Tänkte de som händer-händer, mer kan man inte göra sen är jag ju van att ha dansare runt omkring mig då jag kommer in i allt jämfört om jag skulle stå ensam. Så de var ju en lättnad so i did it. Och det gick bra! Men har dock inget minne av de något för det gick så snabbt.. .
Å 1a + 2a showen på lördagen kommer jag aldrig glömma! :D Gick hur bra som helst! Kanske landade lite fel på golvet så min hand vreds åt andra hållet men mer än så va de inte :)
haha nu detta blev en bibel men wohoooooooooo vad glad jag är och stolt över mig själv av att "allt" gick bra! :D
Och ont i kroppen har jag.. mitt blåmärke syntes sjukt mkt på scen haha, har ett stort på armbågen från repetionen kanske lika stor som min knytnäve haha! men den ändrade färg hela tiden så de gjorde inte så mkt! ;)
Men hur kmr de sig at jag är stolt att ha blåmärken?? :s alla säker att jag är weird när jag säger de.. samma sak med träningsverk, I iove it!!
..DE VAR ALLT FÖR MIG NU! ;D kunde inte få en minder text! med all kärlek ; Juste believe in yourself ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela