WillSmile

Kungliga Operan! 29/4

Publicerad 2012-05-01 14:50:27 i →Dans

Som sagt var de va STRÄSS!! Sjuuukt mkt sträss..

Föreställningen vi gick på var som ni kanske har sätt bild på lite överallt, Triple Excellence som jag fick biljetter till :)
Den var underbar!
MEN, de var ju 3 föreställningar/akter, då den första inte var så bra.. det började komma andra tankar om vad jag skulle ha på mig på HoS höreställningar osv.. Min balettlärare sa sedan oxå att den hade fått rätt så dålig kritik så de var inte undra på
Den 3:e föreställningen, "Tyll" var Gorgeous!!!! De va balett på den, medans dom andra var mer mordern.
Och shiet, love it! :D Det var tåspets & tutu, like heaven! hihi
Näh åh de va sjukt fint! :) Se den bara!
2:a var mer cool men handlingen förstod man inte så jätte jätte mycket av. Men bra var den!
bild från internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela