WillSmile

Don't remember....

Publicerad 2012-05-01 14:27:54 i →Dans

..om vad jag nu skulle skriva....
Har alltid tänk "OMG de måste jag skriva!!!" här på bloggen, men inte haft tid....så de har alltid varit "jag tar det sen" men nu när "sen" är kommer jag inte ihåg det...gr8!
men men
De jag har gjort under veckan ärrrr....no slue
I SÖNDAGS var det DANSENS DAG!
Det var mycket aktiviteter nästan äverallt, spc i kulturhuset, men jag hade ju självklart dans på House Of Shepes ;)
Och det är ju mycket mer värt än allt annat här i världen och dessutom gick vi igenom vad vi ska göra på våran föreställning! Mer om de sen :)
SEN så hade mig danslärare från frysen en flashmob som skulle börja halv 3, sen skulle det vara klart vid kvart i tre, vilket jag inte skulle hinna. Brukar lixom va på HoS en kvart tidigare so no..
Sen blev de stress STRESS stress StReSS!!!!!!!! Vi hade övertid på dansen så jag slutade 5, och jag skulle vara på Kungliga Operan kl halv 6, vilket började bita.. Hade räknat med att hinna hem och duscha och byta om men näe.. Så jag fick direkt skjuss av daddy. Fyyy vad strässigt de blev
Men aa, de va Awesome!!! Skriver om de i ett annat inlägg typ....NU
puttinutti ♥ underbar bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela