WillSmile

Put Your Graffiti On Me

Publicerad 2012-05-23 20:57:16 i →Dans

Sista dansen för Christopher var igår för mig :( UNDERBAR TERMIN! Han får för f*n inte sluta :'( kommer inte kunna överleva isf, vill inte ha någon annan tränare. Lär mig och utvecklar mig enormt känner jag för varje gång jag går dit. Så heellll NOOOOOO säger jag bara!
Jag går med House of Shapes förberedande linje i den kursen, så dom har en gång kvar som jag funderar att gå på :) Nu på måndag 19.0-20.30 KOM VETTJA! Ni kommer absolut INTE ångra er :) Tro mig! Feminine Vibe btw för er som inte vet! Han tar fram ditt inre och man är så sjukt hypad efter klass, bror på vad vi gör men de är livet! Som han brukar säga, Får man ha så här roligt på klass kan man undra??
nutte!
MEN iaf vi körde en korr som vi tidigare har gjort innan vi började repa till vårshowen. Låten är Kat Graham med "Put your graffiti on me". När Christopher var i NYC så tog han klass men koreografen sen körde vi den bara för att å lalalal osv helt enkelt! SÅ den körde vi igen :) Troligen tar vi den på måndag oxå! Det är bara att komma!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela