WillSmile

Hellooooo

Publicerad 2012-05-11 20:21:17 i Allmänt

Wazzup ppl? :)
Har haft sån stress denna månad så det är helt sjukt. "Ligger efter" (har inte lämnat in en hel det) som skulle ha varit inne för flera månader sedan som jag MÅSTE göra, deadline på ALLT är..den 25 om inte jag har fel? 11st inlämningar.. Och det är inte små inlämningar heller, utan det är som uppsatser! Käns inte bra men jag säger samma sak som när jag såg att jag fick en efter en i läxa, JAG ORKAR INTE ! ! ! ! Trodde inte jag kunde bli mer skoltrött efter 9an men de gick att bli de......JAG ORKAR INTEEEEEE!
Så nu håller jag på med svenskan..just kill me some one
och jag kan säga att jag har INTE kunnat tänka på något annat än vad jag ska ha på mig på showen...Sa jag show? OH YES! *nästa inlägg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela