WillSmile

Dag 2

Publicerad 2011-08-02 20:38:25 i →Dans

En wonderful dag idag med :) <3
Började dagen med klass med Carmel (In hoppare för Jennie, "den blonda i BouncE", pga att hon har skadat sitt knä och ska operetats vad jag hörde stackarn :'( <3 ) Senare så blev de klass med fins Fille! :D Dansade röven av mig och fick skavsår... gah hatar det! Mina nya skor oxå .. MEN DET SKA INTE HINDRA MIG!!! men det gör ont :(...

Måste bara säga att Alvaros korr är GRYMMMM!!!!!!!!!


Köpte desseutom en ny tröja (ska köpa mer imorgon årets BSC tröja och denna i vit fast större så den blir pöösig :) ) + 2 nya Skallepia örhängen! Sjuukt fina och tröjan, no words, vill bara gråta för den, underbar helt enkelt <3 Lägger upp bilder senare

BouncE 4-ever and ever
BIG LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela