WillSmile

Eric Saade!

Publicerad 2011-08-28 18:20:59 i →Dans

Yess people, idag så har jag fått dansa med Eric Saade och Benke! :D DET VAR AWESOME!!!!
De lärde ut korren till popular! har alltid velat kunna den korren och finally fick man lära sig en del av den!! Hur glad är inte jag nu?!
Det var öppethus på House of Shapes då det fanns testa på klasser då Eric och Benke hade en av dom som vi gick på! :) Hade tänkt att ta någon till men Lone jag var med (+ Natalie) skulle dra, men ni var nöjda ändå! :D
Och woow vad Fint det va där inne! Innan de hade byggt om var jag där och snackade lite med Jennie så 'visade' hon lite hur det skulle bli, och jag säger ohh vilken fin skillnad!

Alvaro tog lite bilder under klassen så jag antar att jag kan visa nån bild här om han mailar ut dem! :)
'This is my life, I living my dream' : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela