WillSmile

Förvirrad

Publicerad 2011-08-13 01:48:05 i Allmänt

ååh jag är så borta i skallen så jag inte vet vart jag ska ta vägen! :( Det här med gymnasium gör mig cp. Hur i helvetti ska man kunna veta vad man ska göra i resten av sitt liv?
Jag har ju kommit in på S:t eriks gym inr Dans Men jag är otroligt osäker! Jag är rädd att jag inte kommer få jobb efter bara för att jag har gått en estetisk linje.. Kan man inte bara få leva i nuet?? För just nu ser jag bara min dröm, alltså dansen men vad ska jag göra renare? åååhhhhh
Jag vill ha en bra grund att stå på när de gäller dansen..
Jag vet inte vad jag vill göra om de inte är dans, i så fall tar HP lr NB inr djur (O med stort Ogillar papper, och typ kontor samt läsning hit å dit så nej till ekonomi!) och sedan dansen vid sidan om men då kmr jag bara få dansa nångon gång i veckan vilket inte är mkt så som jag vill utvecklas! Jag kommer ju inte få den grunden jag vill ha, och senare (så vitt jag vill) söka in till ex, Balettakademiens danslinje/utbildning men jag tror inte att de går så bra med bara några terminers erfarenhet..

ååh dö, hur f*n ska man veta vad man vill göra i livet när inte ens mindre än halva livet har gått?! blir crazzyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela