WillSmile

Från idag

Publicerad 2011-08-18 00:41:28 i →Dans

Yess idag så drog jag och min vän Natalie in till sta och se hur de va på 08. Det var inte vår grej så vi gick runt ist och sen så såg jag Mario Perez Amigo och 'hans gäng' stå och dansa utanför gallerian så där fastnade jag ett tag hah. Sen ja, drog till mcdonalds och tog en sallad sen så fick vi springa till operan!

För er som inte vet vem Mario är; *han är Tuung! ^^*
ex; Från The last BouncE scenen Technologic, han var med i alla andra scener oxå men här syns han mest
2:36 Han på skärmen om ni förstår ;)


Iaf Dansens hus fyller 20 år 'idag' så de hade som en liten konsert idag då Benke var där och "berättade" lite om hans show Swan sjön som kommer i December!

Och här gör han en uppvärmning med publiken^^ Benke i röd keps ofc! :D




Kort video

Yeii :D

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela