WillSmile

SkallePia

Publicerad 2011-08-17 01:19:36 i Shopping-Style-Insperation

Jag Älskar Skallepia ska ni veta! Har det nästan alltid på mig ett par när jag går ut, det är som 'Pricken över i:et' hihi
Skallepia:
Har dessa:
Gul-Grön-Rosa, Gul-Rosa, Lila-Grön!
Dessa köpte jag samtidigt på BSC :) Lr ok inte samtidigt samtidigt, köpte 3an och lila-grön av Ambra som stod i kassan dag 2 och gul-rosa av Fille dag 3 hihi


Lekte lite med Jennies hatt : )
Lila-Rosa-Gul!


Och sedan ett par rosa hoops
PS: om du har ett par till hoops i en annan färg ex. grön, (fin hihi) "trä" på den till den andra ringen så har du två eller plera 'pior' på en ring så du har fler färger
. SNYYGGT! *Såg Ambra ha det i andra färger och jag dog på plats kan jag säga...
Ska så småning om skaffa grön :)


Haiiii med dessa blir allt komplett!! :)
Skallepia finns så klart i andra färger!

*Bild tagen av Skallepias hemsida men flyttade dock om bilderna för att bilden skulle få plats helt och inte bli grynig Och att 'Jennie' skulle bli 'Jensy' :s * så var tvungen! sry^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela