WillSmile

Some stuff

Publicerad 2011-08-07 15:32:33 i →Dans

Får ångest över att jag har sån dålig kamera så de blev knappast några bilder under Bsc!... ååh
Men får se om de kmr några fler om jag smiter dit en snabbis nästa vecka ;) hihi




Att jag alltid är så ful när de kmr till dessa kort, spc med dom :(
Jag och underbara Jennie!!! :D


Som sagt var.. ful!
Jag och snygga Fille! :D




Köpte 3 nya örhängen, Skallepia :) hade redan ett par i lila-rosa-gul och ett par hoops (hah hur ska man förklara, en rund silverring med en rosa skallepia)



T-shirt, Framstycke 'Danshohlist' med bakrtycke citerat från deras show BouncE Live :) köpte i vit och svart
Love!!




Årets Bsc tröja! :D Love it!
*sista bilden* är bakstycket längst upp vid nacken ;)
Always keep on BouncE'ing
-I will

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela