WillSmile

Utelåst!

Publicerad 2011-08-14 02:02:19 i Allmänt

hah jag säger bara omg xd Kom hem från min moster vid halv 12, sen mamma gick först upp för att öppna porten och jag står alltid en bit ifrån trappuppgången till porten (har en enorm fobi för spindlar samt insekter å skit, så jag föredrar att inte stå i närheten av porten..) iaf, sen så stannar mamma upp och vänder sig till mig och säger 'heheh..... jag har inte nyckeln o.o ' åh fyfan vilken damp jag fick när jag hörde det, ville inte tro på vad jag precis hört. Jag frös och alla äckliga missbildade missfostren som kallas insekter kännde jag mig omringad av så uuhh!
Skrek på grannarna men de funkade inte, snacka om att de aseaterna (de bor under oss, å de satt i köket Precis vid fönstret) inte hör något lr så fattar de inte "hellloooo, excuse me Please open the door" ,och ja fönstret va öppet :s
Men ahja sen kom iaf pappa 'räddaren i nöden' :D haha efter nån halvtimme..
Min 'lilla' historia idag! nihi
Måste bara tillägga att min moster har sjuukt söta katter hah full rulle all the time! Ville filma en snutt där de håller på med en pappåse som de sitter i och kryper in å ut ur medans de jagar en råtta (katt 'leksak') så söta! Sen efter ett tag blev de lite små hål i påsen då de stack ur tassarna åt alla håll ^^ hah dålig förklaring I know men hade inte kameran och jag tar alltid omvägar när de kommer till förklaringar! ; )

gööd bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela