WillSmile

gymnasium

Publicerad 2011-08-23 16:41:13 i Allmänt

Hej alla fina! Trodde att jag kunde göra ett inlägg igår men hade inte tid och sen när jag väl fick tid så sov jag! trött...
Iaf! Skolan är helt okej! :) men ska ej jubl i förväg...
Igår så gjorde vi lite övningar för att lära känna varandra. Jag var inte nervös ett dugg innan jag åkte med Sara till skolan, men BAM så kom det! haha hon gjorde så att jag bara ville dö! Hon var sååå nervös och berättade allt så jag oxå blev det. Men det gick bra för oss båda så det va skönt :)
Har fått schemat idag.. åha.. men men :/

Har första danslektionen imorgon! men det är 2an och 3an som håller i den, men det ska bli nice ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela