WillSmile

VÄCK MIG FRÅN DENNA MARDRÖM!!!

Publicerad 2011-08-06 01:08:47 i →Dans

ÅHÅÅÅ DETTA HÄNDER INTE! DET FÅR INTE VARA SLUT! kommer dö! :'( hur i helvetti kommer jag att kunna 'tänka normalt' i dessa dagar framöver? kommer sitta helt psykad som jag alltid blir efter deras kontakt, spc Nu när jag har haft dessa underbara människor som Lärare! Efter en sån stor dröm jag hade, är nu uppfunnen, Trodde jag aldrig skulle få dansa med dom. But here I am. ååh vill bara gråta

Jag är helt stum just nu vet inte vart jag ska ta mig till men ska försöka skriva lite om gårdagen, den va grym! vad mer kan jag säga.. min pappa snackade med Benke, haha han visste inte vem de va förren de hälsade och pappa sa att han va förälder till mig så pekade han på mig som satt lite längre bort, haha så de va lite roligt (tolka det hur ni vill för ni skulle vara där för att förstå) orkar inte göra det så detaljerat men a

Kommer att sakna exakt Allt, vill ha den känslan av att vakna upp varje morgon och känna mig redo att dansa röven av mig med dom som lärare framför en.. ååh
Det är obeskrivligt att ens se dom

Always keep on BouncE'ing
- I will

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela