WillSmile

..::*LIFE*Will Smile!::..

Publicerad 2011-07-28 00:40:57 i Allmänt

Phooo säger jag bara! vet inte direkt Var jag ska böja, Om jag ska skriva med hur nervös jag är inför nästa vecka eller om jag ska börja med min andra 'blogg', tar bloggen!
Det är så att jag "började" blogga (gjort Ett inlägg) på min första blogg LifeWillSmile.webblogg.se (kolla in namnet, Love it! antar att ni komer att först Varför senare :) hihi) Iaf och senare loggade jag ut från den å så loggade jag in igen och såg att jag hade skrivit fel mail från registreringen! dör! hade tagit .com iat för .se .. 'inte så intressant men jah.. fail. Har kontaktat blogg.se så får vi se hur det blir :) men aa, namnet betyder mycket för mig!...

Btw bloggar här på 'WillSmile' så länge tills de blir bra med den andra. Här kommer jag att skriva om min vardag när jag har något 'viktigt' att säga och mina mål jag har i livet! Vilket är det jag lever för!! Mycket tankar, my own style, tips, dans mm OCH självklart mitt totalt beroende i BouncE StreetDance Company!

I hope u enjoy it!
..::Peace out, Moa Sandberg::..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela