WillSmile

Gaarderob!

Publicerad 2011-10-15 20:20:44 i Allmänt

FINALLY så har jag fått min garderob! Mamma har hållt på att fixa hela hemmet nu under en längre tid så hon sa att jag skulle få en ny garderob! (Tyckte själv att den va sjuukt "liten" (den va stor men de rymde inte mkt i den!) och sen så gick hon med på de efter ett tag:) )Vi hade två st av den jag hade så vi sålde dom och NU har jag en ny! MED låånga speglar på!! Dom speglar jag har i rummet kan jag se min från munnen och ner.. så måste böja mig ner för att se facet och allt på böjda ben..... Inte kul att vara lång! Så nu är de pörfekt! :D Ska strax hjälpa till att montera ihopp den..
Ingen rolig lördag :( Skulle dö för att vara ute nu men ist ska man va hemma och fixa och lägga in alla kläderna.. öööööh
Skulle ha "våra årliga tjejkväll" med tjejerna hos mig idag men neeeeeeeej, igentligen igår men jag va ju på idol :p ps, checka in sista meningen, haha lät bra!

HA EN BRA KVÄLL PEOPLE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela