WillSmile

IDOL!

Publicerad 2011-10-15 01:21:36 i Allmänt

Yess people! :) Kom "precis" hem från idol med dom bästa! :D De va "inte planerat" att jag skulle med men de va en som inte kunde så jag fick ta den platsen! Så efter skolan gick vi och åt sen blev de idol!! :D haha de va sjukt kul! Innan insläppet att gå in i studion så fick man göra olika saker med sponsorerna, jag och mina vänner dansade med Dustins sponsors bås, men de va på easy nivån så de va mer att dansa i takt.. Men kul va det! :D
Platserna va inte numrerat så vi satte oss i mitten på läktaren rätt så långt borta, sen så va de en som jobbade och frågade oss om vi ville sitta längre fram, Så vi ba 'javisst vf inte? :)', såå visar hon oss till platserna på andra raden, hur grymt va inte de! :D Bästa! Vi satt på 2a raden 'i mitten'! :)

Min kompis tog jätte många foton så de kmr upp när jag har fått bilderna! :D

Kmr nog skriva mer sen, är död och fryser och vill bara sova :(...
Peace and love!!!!!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela