WillSmile

Locking

Publicerad 2011-10-18 20:51:42 i →Dans

Idag hade vi street på jazzen och då körde vi Locking! :D *klipp nedan om ni inte är imån om vad det är för dansstil;)* Älskar den stilen och har alltid viljat kunna den sen jag var liten, men de blev dock feminine när jag väl började...
Jag har aldrig tagit klass i det förut så de va första gången nu, och et var kul, Ofc! :D Jag va typ den ända som kände till den stilen på så sätt haha.
Och jag är så glad, blev som hypad efter klassen, aah det va så kul :D
Vi ska fortsätta på korren imorgon så vi får se om jag kanske kan slänga in ett klipp lite senare ;)

Ett klipp på 'The Masters of Locking'! :D



Jag har skolfoto och eng prov imorgon... funderar på att hoppa över eng provet för jag har inte läst de kapitlarna man ska ha gjort och jag slutar nog/förhoppningsvis (så de är planerat) på måndag, så de är väl ingan ide antar jag.. öööh årkar inte -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela