WillSmile

WANT!!!

Publicerad 2011-10-02 21:31:28 i Shopping-Style-Insperation

Omg jag dör! Vill ha en stång i örat so badly!!! MEN jag kan inte ha det! Mitt brosk är inte så böjt så de ska vara för att kunna ha det :'( AAHHHHHH döda mig :( Mitt vänstra öra har mer böjt än de andra men vet inte om de kmr räcka, Men jag har också redan en piercing där som jag vägrar ta ut om jag ska skaffa det (det är inte fint med både stång och sen ett örhänge åvanför stången....!) det tog 100 år för den att läka så nej!!
haha jag lovar att ni tänker wtf men här får ni bild! :) ;

Satte en liiten grön prick där jag har nu, den är rakt igenom inte 'på sidan' :( Inte tänkte jag på de när jag tog den för ca 3 år sen...
Måste gå till piercing studeon och fråga om mitt böj räcker! Dör för stången! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela