WillSmile

What happened to that boy? He was talking shit we put a clap into that boy!

Publicerad 2011-10-09 20:47:47 i Allmänt

Jag är inte på världens bästa humör just nu men ska försöka skriva så de låter "bra"
Ömm idag så var jag ju på min träning på H.o.S, Skit kul men nu körde vi med nu korr så där blev de lite cp.. Jag + nya korrar = INGEN BRA KOMBINATION! så ja... haha vill inte snacka om de, vi släpper det..
Yess, så aa. Efter klassen så tänkte jag och min kompis möta upp en buddy! :) men så blev det inte.. Men men!

Ååh de satt två killar på tbanan och tittade och snackade på sitt språk som in i helvetti om mig, jag tror jag aldrig har sätt nått liknande nån gång. Och verkligen att man sitter och byter plats för att se mig frammifrån och shit. Blir sjuuuuuukt sur på sånt, att man kan va i mån av att sitta och stirra på en i över en kvart och ba snacka som om att jag inte märker något! Jävla um Hade lust att ba ställa mig upp å ge en fet höger till båda två.
Orkade inte med dom längre så jag ställde mig upp för att sätta på mig ryggsäcken och gå, så ser man båda deras blickar och sen "ååhomg manchalla" (lr hur de stavas) NO LIFE JAG DÖR!

Puss på er



'nyss'..

ps; så klart jag ska byta gymnasium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela