WillSmile

Do you swear to tell the truth and nothing but the trouth so help you all?.....

Publicerad 2011-09-27 00:38:49 i →Dans

Titta vad snäll jag är, uppoffrar lite tid till att skriva när jag lika gärna kan sitta och kolla på 100 klipp till.. om å om igen! tror jag har sätt alla som har lagts ut på yt.....
Skulle kolla på ETT videoklipp från The Last BouncE... för nån halvtimma sen...... klockan tickar och tittar fortfarande på klipp efter klipp.... måste nog söka hjälp.. Bounce har gjort mig psykad

Haar studie dag imorgon :) *yeii*  Så då blir de stan med So Fresh!! :D dock inte alla tjejor men några!
Måste köpa en sportbh så jag slipper få ont av byglarna och banden! Har skjutit upp de hela tiden och inte orkat köpa de men nu är de på tiden antar jag hehe


Humm god natt :)

.....BouncE Ilove u!

måste bara lägga ut en video, kan inte sova annars......

ps, hihi min danslärare Christopher är han i början av videon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela