WillSmile

Fik

Publicerad 2011-09-09 23:29:14 i Allmänt

Efter skolan så drog jag direkt hem en snabbis för att lasta av böcker och danskläder sen efter så drog jag ut och mötte Lisa och Magda! Synd att Elin inte var med heller, har saknat de tre sjuukt mkt! Gamla klasskompisar så de va skönt att träffa dom igen. Alltid lika niice :)
Men aa vi gick till lite butiker och kolla sen så blev det fiik! (:

Jag är såå himla trött så det finns inte, somna typ i soffan så antar att jag ska lägga mig en aning tidigare ikväll även om de nu är fredag :/ ... ummmm "Godnatt" änn sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela