WillSmile

Gårdagen :))

Publicerad 2011-09-11 18:41:10 i Allmänt

Jag kom hem från träningen för nån halvtimme sen och de gick helt ok faktiskt! haha 'ok'... hum. Vad ska jag säga, nu kan jag korren så den åtminstonde sitter lote mer meenn om jag tappar bort ett steg så tappar jag allt.. förstår inte.. gööh!

Igår så var jag ju på bio med min mor och bror :) och filmen va bra faktiskt måste jag säga! Seen så såg jag en speciell kvinna inne på Åhlens city! Maria Montazami!!! :DD Blev sjukt glad! ^^ Älskar henne!
Hon var där och gjorde reklam för de nya läppstiftet från make up store! Så hon va där och tog kort med dom som köpte samt skrev autografer på läppstiftet/väskan som den va i! :) Men köpte dock inte läppstiftet som jag nu ångrar.. Brukar inte ha de så näe :(
Tog bild!:
Och jag måste bara säga att hennes hår är MYCKET MYCKET finare än på tv!!! Hur är det möjligt? jag dör!



Haha vakten xd Det förvånade mig att de stod ca 4-5 vakter vid ingången och vid henne va de bara denna vakten :s men de va inte så många som visste om att hon skulle komma ;)) haha jag gick bara förbi vid rätt tillfälle antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela