WillSmile

Hoome

Publicerad 2011-09-04 19:13:18 i →Dans

Kom precis hem från träningen för ca nån timme sen :) De va Niiice! ..bara att jag är den ända som är lite seg.. Jag är inte direkt så snabbtänkt och jag har inte dansat så jätte länge och de andra verkar vara på avancerad nivå, så jaa.. Det är en utmaning att gå på öppen nivå! åh herregud.. alla gick typ i deras danslinje :/ .. vill oxå! men * att jag inte började med dansen tidigare!!! :@ helvetti vad jag ångrar det

Ska 'snart' (kl 8) kolla på idol, så de blir nog inte mycket mer än så ikväll, måste duscha och göra den dära * matten! Vi har en mattelärare som .. inte är så bra så man inte vet vad man ska göra. men men
See ya later alligator! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela