WillSmile

Miss it..

Publicerad 2011-09-10 14:15:12 i →Dans

Jag kan inte förklara hur mycket jag längtar tillbaks till alla känslor/tankar och framförallt de jag såg undet The Last BouncE..
Tänkte tbx och fick fram en låt i huvudet, 'One Bboy' Dj Pablo, och så kom jag ihåg att de va nån som hade klippt ut en del då de breakade till den låten från när The Last BouncE visades på tv som jag mååste visa. Och sökte fram klippet, och ooh så svag jag känner mig när jag kollar på alla dessa klipp från The last. No words de knäcker mig tootalt!
och grejen är när jag har tittat på ett klipp så kan jag aldrig sluta..

Här är klippen iaf :'(

att jag alltid ska bli på deep mode när de gäller detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela