WillSmile

HELP ME PEOPLE!!

Publicerad 2011-09-11 01:12:23 i Shopping-Style-Insperation

Jag letar foortfarande efter väskan! Hittar inte! (Ni vet den där adidas väskan alla går runt med, Faast i Nike!) Den adidas väskan för mig är för utsliten men den i nike, jag dör. Skulle dock vara Ännu bättre om dom var i Reebok! åååhhh! :D men * att det inte finns! vad jag vet.. Nån som vet skriiiv! :)
Skulle vara pöörfekt! :
I LILA!!!!

MEN jag hittar ingen i affärerna! (Fortfarande..!) Har hittills bara hittat en affär på internet men mamma vägrar beställa för den hemsidan verkar inte pålitlig
eller..

Men jag är en sån som älskar att ha färger på mig.. och denna är inte direkt så jag vill ha den.. de saknas något :s OCH denna hittar jag inte heller i affärerna!!!!!!!!! Hittar bara svart och ljusbrun.............................


Jag skriver 'imorgon' om hur dagen har varit! :D Träffade en gudomlig människa idaag!!! Ingen man ser varje dag heller! joo kanske på tv:n lr i hollywood magazin, But not in the real!!
SES

Kommentarer

Postat av: EmmaMagdalena

Publicerad 2011-09-11 15:03:36

Jag tror att den är köpt på Team Sportia, men det var ju också något år sedan. Mitt tips är att leta på typ Tradera, Blocket eller likande. Där kanske du har bättre tur :) Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela