WillSmile

Hallongelé..

Publicerad 2011-09-03 15:48:16 i Shopping-Style-Insperation


Heej mina vänner! Jag har tyvärr inte haft lust och tid till att göra något inlägg av dessa dagar. Jag har inte haft så mkt att sä'ga heller så aa :) Men här är lite iaf:
Jag har haft de första balett och jazz lektionerna och de gick goodie! :D Jag börjar redan få lite koll på baletten med ex, första positionen och de andra, det ända är alla begreppen som jag måste lära mig utantill, men det kommer! Vet ex Plie osv och haha "hallongelé", de va ett ord ingen visste hur man uttalade och de ordet liknade hallongelé så nu säger vi alla det till de ...steget,position(?) haha vet inte vad man kan kalla det

Köpte balettskor igår!!! :


Sen så ska jag sy fast de två banden så häär:

Oj vad smutsiga dom ser ut :s haha får fixa det!

Juste
jag drömde om att jag kunde göra piruetter! Jag va sjukt glad i drömmen men när jag vaknade upp blev allt deep.. VILL KUNNA GÖRA DET! Som tur är att vi kmr få träna med de i skolan! :D hope so om jag tolkade de dom sa rätt...





Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela