WillSmile

Döda mig :'(

Publicerad 2012-02-08 21:23:52 i Shopping-Style-Insperation

Att det ALLTID ska vara så här! Det gör mig crazzyyy!
*Jag är inne på en hemida/i en butik* sen så får jag panik av att jag ser sjuuuuuuukt fina skor. Priset är antingen jätte bra eller rimligt som jag klarar av = jag flyger till himmelen. MEN SEN så ser man skostorlekarna, HUR I HELVETTI TÄNKER DOM!? Alla har inte upp till strl 40 i skor. Vad är det som är så svart att förstå!?
JAG BLIR GALEN!
Känner mig missbildad när jag ser sånt
De va en hemsida som BARA hade 35-39 bara för att "deras leverantörar hade det"

Jag säger bara till er som är korta; Älska eran längd, det är absolut inget fel på er
Underbara♥ MEN NEEEEJJJ dom finns inte i min storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela