WillSmile

...

Publicerad 2012-02-05 21:53:55 i Allmänt

Ligger i sängen och gör min * uppsats.. Orkar inte mer!
Tidigare idag så var det ju KURSSTART för mig på HoS! Underbart att va tbx igen, lov från sin passion borde vara olagligt. Man går dit för att man älskar att göra de man går på, sen så ska de va lov ifrån de? :s usch!
Så bortsett från uppsatsen mår jag som GREAT.. eller aa.. De går halsfluss i skolan och jag är är enormt tjock i halsen sen typ en vecka tbx, har haft sjukt ont i den varje morgon + hosta.. Men feber har jag inte så de kan de inte vara...
Jag har inte så mkt att säga, måste tbx till uppsatsen nu -.-
Poss!
SKRIVER OM NIKE BLAST IMORGON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela