WillSmile

Gröna Byxor!

Publicerad 2012-02-10 20:34:33 i Shopping-Style-Insperation

Gröna jeans är sjuuuukt fint!
Köpte mitt 3dje par igår! Dom sitter jätte bra så jag hoppas på de bästa! (mitt 1a par köpte jag på gina, jag hade letat i över ett år efter gröna jeans och fatta hur glaaad jag blev när jag såg dom! Dom satt jätte fint när jag testade dom men efter ettpar gångers använnig så hade dom gått ut i ca två storlekar, sjuuuukr besviken! Ska aldrig köpa byxor från gina igen!)
Har ett par illgröna chinos, men i dock killmodel... Sen dom från gina!
.
Det är inte så illa som ni tror med gröna jeans ....eller vilken stil har ni? ;) Eller är ni som mig, era feelings & så ni är går ut till de ni har på er? BAAM!
Bild kmr snart!
Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela