WillSmile

Attitude mässan! ...27/11 long time ago?

Publicerad 2012-01-02 19:12:39 i Shopping-Style-Insperation

Skulle berätta mer om Attitude! ...Hade glömt bort de.. IAF ATTITUDE!;
I miss it! :o De va en uunderbar dag fullspäckat med mode & skönhet och sjäkvklart Dans! :)
Jag vann två biljetter dit från Modegallerian på deras fb sida, hihi bästa. Och innan själva mässan så vad jag med i Stockholmsgruppens casting för deras modellargentur! Å allt som va där skulle komma på mässan å se vem som vann osv osv! Så de va ju ett självklart att jag skulle dit i vilket fall som!
SEEN så fick jag veta att min danslärare och hans dansconcept BRANDED skulle öppna och vara med i Attitudes modevisning!! Dans och modevisning - ohaaaa! :D
Så tuuusen bilder fick jag med!!!
Orkar inte skriva å bilder säger mer än tusen ord.. sååå.. BILDBOMB!;
haha de fanns solarium och tandblekning på plats!
Fokis monter :)
Angela - Jag
'
Kroppsmålning :)
Fotade tyvärr inte hela deras nagel avdelning av mässan, men BAAAM vad stor den va, utrymmer för baara naglar. A Dream come true?
DJ!
♥ fuul =)
Modevisningen!!! ;
Öppnings nr!! BÄSTA!
'
Velvet va på plats :)
I don't like her....
Jeffrey Campbell!!! dessa dödar mig :'(
Here he is! haha han säger "orka vara en fågel" till denna bild, haha de fick mig att dö! But i love this photo!!
Haha Angela söta vill alltid bli fotad med dom som har stått på scen!
Fina Christopher och Angela!! :)
Och Laila som stod vid hennes bås Rock by Sweden! :D
Iphone skal!
DE va de jag hade att ge, haha hoppas ni är nöjda med fotona! De måste ni vara för de tog sjukt långt tid att ladda upp alla och jooobbigt! o.O Och jag är en som inte kan välja ETT foto om jag har 100.. så de blev ett gäng :) ..Kanske ska bli pressfotograf? haha. Blev riktigt nöjd med alla jag hat tagit!!
Måste säga, modevisningen va →AWESOME!!!← :D
Ni som inte va där.... HAR MISSAT NÅTT!!!
VIDEO
haha man hör mig skrika helatiden.. eller skrika å skrika, roppar!

Peace n Love!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela