WillSmile

Dåligare dag får men leta efter...

Publicerad 2012-01-23 17:22:35 i Allmänt

Jag har sovit sjukt lite, kunde knappast sova av att de va så ljust ute sen när man väl somnar vaknar man vid 3-4 av att man hör en traktor utanför huset som tar bort snön! Mitt i natten!?, vaknade sent, jag har dålig hår & smink dag, missade tunnelbanan och kom sent till baletten, vi gjorde bla början till att göra en piruett - de gick åt helvetti! Jag har en braa balans men neej vf inte i snurrar?? Och jag har en tendens att landa med höger ben framför den vänstra av att jag tappar balansen när man ska hamna i femte positionen och sen tvärt om på andra sidan vilket gör mig crazzyyy!!! De är så mycket att tänka på så att jag blir woow och tappar allting. De har varit en riiktigt seg dag då man bara vill dö och de blir ju inte bättre av min förkylning. Sometimes orkar jag ba inte med livet. ... ... . ... .....  .... .. .
Men jag vet att förr eller senare kommer jag att må great!

Jag klippte mig igår btw! Lite av topparna och snelugg men den blev dock för lång, men annars är de ingen större skillnad från förr :) (ingenting med inlägget att göra, i know)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela