WillSmile

Gym!

Publicerad 2012-01-16 19:44:07 i →Dans

Sitter och tittar bland olika gym, i need it! Min kropp som dansare är ju mitt verktyg som jag måste ta hand om och desut starkare hållning jag har desto bättre är det!
Fruderar på Fryshusets gym där jag får de för 600 per termin men skulle vilja gå på F&S med mina vänner too.. Oooch House of Shapes!!.. Funderar på att ta deras kort så jag kan gymma och ta klasser men mamma vägar gå med på de eftersom hon betalar min kurs nu. Antingen dans (en kurs och inte mer -.-) eller gym säger hon!!! Så vi får se vad de blir :/. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela