WillSmile

House of Shapes ÖPPET HUS 21-22 JAN

Publicerad 2012-01-18 22:21:12 i →Dans

Koom och dansa & bli beroende buddies!!!!
Öppethus på House of Shapes nu på lördag och söndag! Schemat finns → Här ← :)

Jag själv går ju där på "Jazzfunk" med Christopher B! Underbar människa och grym på att lära ut!!! :) The Best of the Best!
DEN BÖRJAR OM 2V OCH 4 DAGAR!!! Längtar om ni förstår haha

Everyone can dance! Så tvivla inte på att komma!
KOMSI KOMSI!


Kan säga att Christopher va min första danslärare TRÄNARE och då jag va sjukt rädd och blyg och tyckte att de bara skulle vara kul att testa på och se hur de är. OoooOOoOooch nu är jag här! :D ALLT ändrades på många sett & ångrar absolut inte att jag började både hos honnom och på dansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela