WillSmile

SVANSJÖN

Publicerad 2012-01-19 16:24:12 i →Dans

SVANSJÖN NÄSTA VECKA PÅ FREDAG!!!!!!!
Jag är så sen på att se den i Know :( Skulle ha gått på premiären (fick chansen att förboka biljetterna innan dom va släppta) men jag va tvungen att vänta in min "vänner"(!) för att dom skulle se om dom hade pengar, men neeeej dom skjöt upp de hela tiden och sen hade jag väntat i över 3 månader. Så ska gå med mamma å pappa! haha
Så de blev sena biljetter för att ha bra platser! Men som man brukar säga, hellre sent än aldrig!
Smyg titt!
Benke :)
TAGGAAA!!! :D ♥
För er som inte vet så är det en variation av Tjajkovskijs Svansjön (då de bara va balett) men NU i "2011" variation! Fredrik "Benke" Rydman har gjort sin egna variation av Svansjön där han har gjort de mer i våran generation. Svanarna är prostetuerade, blandar balett med alla möjliga stilar, komponerad musik, GALET! Han har fått sjukt mkt bra kritik (de förvånade mig inte^^) och jag är verkligen taggad på att se den!
Mer info och biljetter hittar ni bla här på Blixten! SKYNDA & Gå och see!

→ För er som inte vet är Benke en av dom 7 gudomliga i danskompaniet Bounce!
Han har oxå varit med i jurryn för So you think you can dance!

Btw, Min kompis ska tävla i StreetStar den fredagen :( SAMMA TID AAHHHH kan inte! Hela klassen kmr heja på han i publiken med hoodies där de står FRYSHUSET haha, Att jag missar! Men de e Svansjön, de får jag inte missa.. men inte StreetStar heller..
buhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela