WillSmile

Believe

Publicerad 2012-03-08 13:49:58 i →Dans

hihi de e fredag imorgon.... :D
Måste berätta..
Vi hade två street pass efter varandra igår i skolan efter lunch. Jag va sjuukt trött och hip hopen gick....sisådär. SEN så hade vi house...And I was like HELL NOOOOOO. För jag visste hur de skulle bli och mycket möjligt så gick de så. Jag hade lust att hoppa från ett hus efter ca en halvtimme. Jag blir så sjukt arg på mig själv när jag inte kan.
Vi körde steg, de gick okej när vi gick igeom MEN SEN NÄR MAN KÖR TEMOP får jag fan sälvmords tankar. DE GÅR INTE!
Så jag satte mig, GER UPP
Men sen så blev de kombination så jag tänkte ok, de bör inte vara så svårt nu när de e en korr man ska följa. Så jag va sjukt deppig och gick upp och försökte, OCH JAG SATTE DEN! En otrolig feeling, Underbart! ..nånting som alla borde uppleva kan jag säga...
Känslan är obeskrivlig när man sätter en svår korr.. Sjuuukt glad! hihihi, min vecka är räddad
Love to the dance ♥
·  ·  · för 18 timmar sedanStockholm-området
Just believe in yourself people♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela