WillSmile

Never give up!

Publicerad 2012-03-24 15:38:16 i Allmänt

Jag har knappt hunnit göra någonting i veckan. Denna vecka har blåst bort!
Inte för att jag har gjort någonting.. eller? kommer inte ihåg..
Igår va de The Voice sv finalen! Ulf vann.. Bra/Dåligt? No clue!
Spelade absolut ingen roll för mig eftersom att Mary hade åkt ut men såvidare Mojo inte van så va de bra :) Varför? No clue.. men nått sa mig att han inte skulle ta hem de helt enkelt, de handra va dättre.
Men jag va självklart där ;)
Alla biljetter va slut MEN som tur hade min syrra vunnit 2 biljetter! Så hon tog med mig :)
Hon vann en mobil+hörlurar från 3 och biljetterna då da så vi satt på platserna 3 hade! Dock va de längst upp i läktaren (?)...De borde ju ha varit längst fram när de står Vip :s jaja
OCH jag fick inga bilder! hade personer framför mig så fokuset hamnade alltid på dom, skit :( Så som tur va de ingen spc så som jag ville fota, de handlar ju oxå om att uppleva :)
Idag.....blir de nog ingenting. Riktigt seg känner jag mig. Vill in till stan men de blir nog att jag drar hem till tjejerna lite senare :)
MÅSTE visa denna, Så söt och so true!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela