WillSmile

Sammanfattning :)

Publicerad 2012-03-05 20:47:57 i Allmänt

IAF Sammanfattninga av helgen ppl! :) :
Angela och jag gick runt i stan men sjuuukt trätta va vi. Vi gick i några affärer men sen hade vi lust att bara sova så mer blev de inte haha.
I fredags så hade jag tjejorna här hemma hos mig :) myys!
Vi kollade på The Voice Sverige.. hihihi JAA DE E BARA JAG SOM KOLLAR OCH FÖLJER SÅNNA POGRAM! Har tänkt på de... de e bara jag (av mina vänner) ... mello och the voice! Welcome to my life!
Jaa. Så "vi" kollade på de, jag rättaresagt. De va kul för alla första halvtimmen men sen började dom snacka, men på reklamen så va alla nästan tysta? sen när de började så satte de igång igen. åhaaaa hah
från kvällen:
I lördags blev de kvälls bio med tjejerna ^.^ ..vad ska man göra när man är den ända svensken/finnen, med andra ord jag är den ända som kmr från norden.. jo de blev shoo bre för de.... Jag själv rekkomenderar den inte men dom andra tycker den ba bra FÖRUTOM Esrra som hatade den för den slutade olyckligt och de förstörde hennes liv.. söta!
Varför jag inte tyckte om den? JO för att man hör de sååå tydligt att dom går på repliker heela tiden. Man kunde ju ha gjort de lite mer "flytande" dom kunde gärna ha med 'nu är det din tur att säga din replik *namn*" efter varje mening. Seeen så finns de en scen där dom åker lastbil i spöregn, såå "osynligt"! Dom filmar framsidan av bilden å den guppar lite så de ska se ut som om dom åker, sen det dära "regnet" såå fail! regnet kommer ner rinnande från taket och åker bort av vindrutetorkarna sen kmr de nytt vatten som en kran uppifrån å ner igen :s spc JAG märker sånt direkt. Dom kunde väl göra de lite verkligare iaf?.... punkt punkt punkt
I sön så hade jag släkt på besök så i söndags va de ba chill inför skolan :)
Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela