WillSmile

WAZZZAAAAAAA

Publicerad 2012-03-11 00:38:00 i Allmänt

Hej!
De va Sjuukt kul igår på The Voice!
Syntes hela tiden..... just JAG va tvungen att va längst fram.. man kan se avståndet från mig å alla andra runt om, så just Jag, de va de eller längst bak i lilla trekanten..kill men men ska inte klaga! Men jag ser sjukt störd ut :s .......flera miljoner har sätt mig, haha! Help..
Vi va sammanlagt 10 st hihi, vill tacka alla som kom :) och nån får ju självklart skylla sig själv om man väljer nått annat än att komma. Ni gjorde min dag :) Kiitos!♥
Bilder kmr så fort min baby Angela har lagt upp dom!
Pooss så länge!
Funny....
Ingen aning vem hon till höger e, men de va hon som vägrade stå längst fram + Jag å Angela fina! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Sandberg

BAM Här är allt jag har i mitt huvud! Jag har ingen gräns där jag skriver för mycket eller för lite av något. Följ lilla mig som absolut inte är som alla andra ungar i min ålder. Jag är 16 år och bor i Sthlm, sliter röven av mig för att bli en GRYM dansare. Modellbranchen? Maybe maybe Jag skriver mycket bla om stil, shopping, tips, musik mm och Självklart DANS så ja, Min Vardag helt enkelt när jag har någonting att förmedla! :) LET'S DO IT, PEOPLE!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela